Ako by mala vyzerať vizitka, ktorá neskončí v koši?

  16. 1. 2020 | pridal Kristína Pátková

V dnešnej dobe svetu kraľujú rôzne online nástroje na networking a zdieľanie kontaktov. Veľa podnikateľov podceňuje silu klasických vizitiek. Ich najväčším problémom je, že ak sa im nepodarí zaujať v prvých sekundách, väčšinou skončia niekde v zásuvke alebo v koši. Pozrite sa spoločne s nami na to, ako by mala vyzerať skutočne hodnotná vizitka.

Nevyhnutné údaje alebo vata?

Keď máte vymyslený dizajn, je na rade obsah, ktorý musíte na vizitku vtesnať. Je len na vás, či dáte prednosť jedno alebo obojstranným vizitkám. Na vizitke by nemali chýbať najmä tieto údaje:

Vaše meno a pozícia vo firme
Kontaktné údaje
Názov (prípadne web) vašej spoločnosti
Krátky slogan alebo odvetvie, v ktorom vaša firma pôsobí

 
Celá adresa firmy, razítko, fakturačné údaje a rôzne iné veci na vizitku nepatria. Zbytočne zaberajú miesto a kazia celkový dojem z výsledného produktu.

Nepodceňte výber papiera

Napríklad Triplex vizitky z našej ponuky sú špeciálne navrhnuté a vyrábané až z troch vrstiev papiera, vďaka čomu majú dostatočne veľkú hrúbku a pevnosť. Vizitka vytlačená na lacný mäkký papier nikdy dokonale neodrazí kvality vašej práce.

Efekt, ktorý zaujme


Na skutočne dobrej vizitke môže byť aj nejaký originálny prvok, ktorý ju odlíši od ostatných obyčajných kartičiek. Nebojte sa napríklad vizitiek, ktoré sa dajú preložiť na dve polovice. Originálnym prvkom je napríklad aj dierka v rohu, do ktorej môžete vložiť napríklad voňavú vetvičku rozmarínu. Videli sme aj vizitky, na ktorých bol nalepený malý 3D drevený motív. Vaša fantázia nemá nijaké prekážky, rovnako ako možnosti výroby originálnych vizitiek.

Ako zvoliť množstvo?


Správne množstvo vizitiek si musíte spočítať sami podľa toho, koľkým ľuďom ich plánujete rozdať. Potrebujete vizitky na bežné nosenie? Stačí vám pár desiatok. Chystáte sa na konferenciu? Radšej sa vyzbrojte stovkami.

Jeden typ nestačí

S nasledujúcim tvrdením možno veľa ľudí nebude súhlasiť. Pri návrhu vizitiek myslite na minimálne 2 varianty. Jedne variant by mal byť skutočne reprezentatívny, z najlepšieho papiera a s originálnym motívom. Druhý variant môže byť jednoduchší a lacnejší. Z neho môžete mať za rozumnú cenu stovky vizitiek, ktoré môžete rozdávať doslova každému. Tie lepšie si nechajte len pre potenciálnych obchodných partnerov.
Ukážeme vám, ako má vyzerať vizitka
Neváhajte nás kontaktovať! Radi vám ukážeme, že aj vaše vizitky môžu vyzerať skvele. Pomôžeme vám s návrhom a dodáme vám výsledný produkt, s ktorým sa budete chcieť chváliť na každom stretnutí! Tešíme sa na spoluprácu.

Posledné príspevky

Tags

Produkt bol pridaný do košíka

Prejsť do košíka