5 tipov pre pútavý Roll-Up banner

V našom blogu sa dočítaš zaujímavé tipy a články ako si pripraviť pútavú reklamu.

  6. 10. 2018 | pridal Kristína Pátková

Roll-up banner je prenosný reklamný pútač, ktorý sa teší svojej obľube predovšetkým vďaka jednoduchému systému zrolovania plagátu. Plátno je pevné, odolné voči roztrhnutiu a pri prezentácii pekne napnuté. Hliníková konštrukcia je ľahučká a celý reklamný systém je teda jednoducho prenosný na miesto prezentácie. Navyše je dodávaný s praktickou prenosnou taškou. Jeho štandardné rozmery 85/100/120x200 cm ponúkajú do 2,4 m2 reklamnej plochy, čo môže zvádzať k umiestneniu množstva reklamného textu. Nesmieme však zabúdať, že sa jedná predovšetkým o vizuálnu formu reklamy.

1. Najdôležitejšie informácie vo výške očí

Grafiku roll-up bannera tvorte s prihliadnutím na jeho umiestnenie v priestore. Preto najdôležitejšia informácia by mala byť vo výške očí, povedzme 160 – 180 cm od úrovne podlahy. Pre profesionálny výsledok používajte obrázky sú vo vysokej kvalite (300dpi). Farby ovplyvňujú aj čitateľnosť textu. Farba textu a farba pozadia by mali byť v čo najväčšom kontraste. Zavolajte na 0987 654 321! Registrujte sa na www.webfirmy.sk! atď.

2. Menej znamená niekedy viac

Pri navrhovaní je treba myslieť aj na to, že ľudia nečítajú. Zväčša reklamné pútače iba skenujeme pohľadom a podrobne si reklamu pozrieme až vtedy, keď nás niečo zaujme. Ak je textu priveľa, je potrebné zmenšiť písmo a pútač s množstvom drobného textu nikto čítať nebude. Používajťe veľké písmo a text zredukujťe. Zamerajte sa na tie kľúčové veci.

3. Obrázky sú viac ako text

Ľudská myseľ nepoužíva písmená, ale obrazy. Vizuálne zobrazenia a ilustračné obrázky nám pomáhajú vnímať obsah viac ako texty. Ich umiestnenie na roll-up banner je správna voľba. Vďaka ich pútavosti ich môžeme umiestniť aj na menej čítané miesto napr. v spodnej časti roll-upu.

4. Farby

Farby nás podvedome ovplyvňujú. Ich výber je teda vhodné si premyslieť. Farby roll-up bannera by mali ladiť s korporátnymi farbami. Mnohé firmy si pre tento účel nechávajú od profesionálneho grafika vypracovať tzv. branding manuál, aby sa vyhli použitiu farieb, ktoré spolu neladia.

5. Nezabudnúť na kontakt a ďalšie kroky

Krátke a jasné texty v rozkazovacom spôsobe a sú skvelý spôsob na získanie spätnej väzby. Výzva k akcii môže znieť napríklad takto: Nájdite si nás na facebooku!

Roll-up bannery sú v súčasnosti najpoužívanejšie prenosné reklamné systémy. Rovnakú funkciu a podobné vlastnosti môžeme nájsť aj u iných typov reklamných systémov ako sú X-bannery, L-bannery a iné typy bannerových stojanov na upevnenie plátna s grafikou. Navštívte náš e-shop GHEXPO.sk a vyberte si reklamný banner podľa vášich požiadaviek a preferencií!

Posledné príspevky

Tags

Produkt bol pridaný do košíka

Prejsť do košíka